Σε...δουλειά να βρισκόμαστε!
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Σε...δουλειά να βρισκόμαστε!

Τώρα που οι καιροί δυσκολεύουν, μας αρκεί απλώς σε...δουλειά να βρισκόμαστε!Πες κι εσύ τη γνώμη-καημό σου για το θέμα εδώ ελεύθερα, ακόμα και χωρίς εγγραφή!
 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Ψηφοφορία
Πόσοι από εσάς είστε άνεργοι?(Δημοψήφισμα)
Είμαι άνεργος/η, αν και ψάχνω εντατικά για δουλειά
29 AΠΡΙΛΙΟΥ Η 6 ΜΑΪΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Vote_lcap48%29 AΠΡΙΛΙΟΥ Η 6 ΜΑΪΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Vote_rcap
 48% [ 44 ]
Είμαι άνεργος/η, αλλά δεν ψάχνω για δουλειά
29 AΠΡΙΛΙΟΥ Η 6 ΜΑΪΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Vote_lcap7%29 AΠΡΙΛΙΟΥ Η 6 ΜΑΪΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Vote_rcap
 7% [ 6 ]
Εργάζομαι, αλλά όχι στο αντικείμενο μου
29 AΠΡΙΛΙΟΥ Η 6 ΜΑΪΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Vote_lcap7%29 AΠΡΙΛΙΟΥ Η 6 ΜΑΪΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Vote_rcap
 7% [ 6 ]
Εργάζομαι στο αντικείμενό μου (τυχερέεε!!!)
29 AΠΡΙΛΙΟΥ Η 6 ΜΑΪΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Vote_lcap9%29 AΠΡΙΛΙΟΥ Η 6 ΜΑΪΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Vote_rcap
 9% [ 8 ]
Είμαι φοιτητής, φοιτήτρια ακόμα
29 AΠΡΙΛΙΟΥ Η 6 ΜΑΪΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Vote_lcap30%29 AΠΡΙΛΙΟΥ Η 6 ΜΑΪΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Vote_rcap
 30% [ 27 ]
Σύνολο Ψήφων : 91
Αν σου αρέσει το forum
Η σελίδα μας στο fb
Πρόσφατα Θέματα
Απρίλιος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
Επισκέψεις από 15/02
Website counter

 

 29 AΠΡΙΛΙΟΥ Η 6 ΜΑΪΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ilias8513
Admin
Admin
ilias8513


Αριθμός μηνυμάτων : 176
Πόντοι : 4944
Φήμη : 53
Ημερομηνία εγγραφής : 14/01/2012

29 AΠΡΙΛΙΟΥ Η 6 ΜΑΪΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: 29 AΠΡΙΛΙΟΥ Η 6 ΜΑΪΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ   29 AΠΡΙΛΙΟΥ Η 6 ΜΑΪΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ Icon_minitimeΣαβ Μαρ 03, 2012 2:28 pm





Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για τη διεξαγωγή των εκλογών, καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος ενημέρωσε την περασμένη Τετάρτη στις Βρυξέλλες τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μανουέλ Μπαρόζο ότι έχει συμφωνηθεί από τον ίδιο και τους...