Σε...δουλειά να βρισκόμαστε!
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Σε...δουλειά να βρισκόμαστε!

Τώρα που οι καιροί δυσκολεύουν, μας αρκεί απλώς σε...δουλειά να βρισκόμαστε!Πες κι εσύ τη γνώμη-καημό σου για το θέμα εδώ ελεύθερα, ακόμα και χωρίς εγγραφή!
 
ΦόρουμΑρχικήLatest imagesΑναζήτησηΕγγραφήΣύνδεση
Ψηφοφορία
Πόσοι από εσάς είστε άνεργοι?(Δημοψήφισμα)
Είμαι άνεργος/η, αν και ψάχνω εντατικά για δουλειά
Επικαιρες θεατρικες παραστασεις Vote_lcap48%Επικαιρες θεατρικες παραστασεις Vote_rcap
 48% [ 44 ]
Είμαι άνεργος/η, αλλά δεν ψάχνω για δουλειά
Επικαιρες θεατρικες παραστασεις Vote_lcap7%Επικαιρες θεατρικες παραστασεις Vote_rcap
 7% [ 6 ]
Εργάζομαι, αλλά όχι στο αντικείμενο μου
Επικαιρες θεατρικες παραστασεις Vote_lcap7%Επικαιρες θεατρικες παραστασεις Vote_rcap
 7% [ 6 ]
Εργάζομαι στο αντικείμενό μου (τυχερέεε!!!)
Επικαιρες θεατρικες παραστασεις Vote_lcap9%Επικαιρες θεατρικες παραστασεις Vote_rcap
 9% [ 8 ]
Είμαι φοιτητής, φοιτήτρια ακόμα
Επικαιρες θεατρικες παραστασεις Vote_lcap30%Επικαιρες θεατρικες παραστασεις Vote_rcap
 30% [ 27 ]
Σύνολο Ψήφων : 91
Αν σου αρέσει το forum
Η σελίδα μας στο fb
Πρόσφατα Θέματα
Μάρτιος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
Επισκέψεις από 15/02
Website counter

 

 Επικαιρες θεατρικες παραστασεις

Πήγαινε κάτω 
2 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
ilias8513
Admin
Admin
ilias8513


Αριθμός μηνυμάτων : 176
Πόντοι : 4915
Φήμη : 53
Ημερομηνία εγγραφής : 14/01/2012

Επικαιρες θεατρικες παραστασεις Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Επικαιρες θεατρικες παραστασεις   Επικαιρες θεατρικες παραστασεις Icon_minitimeΔευ Ιαν 30, 2012 3:21 pm

Δεν πληρώνω... Δεν πληρώνω τίποτα

Ενα θεατρικο εργο του Ντάριο Φο που γραφτηκε δεκαετιες πριν και ομως ειναι επικαιρο οσο ποτε!

Επειδη εχω δει την παρασταση, εμεινα ικανοποιημενος και σιγουρα μου αρεσε το επικαιρο θεμα της Razz

Περισσοτερες πληροφοριες ΕΔΩ
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Admin
Admin