Σε...δουλειά να βρισκόμαστε!

Τώρα που οι καιροί δυσκολεύουν, μας αρκεί απλώς σε...δουλειά να βρισκόμαστε!Πες κι εσύ τη γνώμη-καημό σου για το θέμα εδώ ελεύθερα, ακόμα και χωρίς εγγραφή!

ΦόρουμΑρχικήΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΟμάδες ΜελώνΕγγραφήΣύνδεση
Ψηφοφορία
Πόσοι από εσάς είστε άνεργοι?(Δημοψήφισμα)
Είμαι άνεργος/η, αν και ψάχνω εντατικά για δουλειά
48%
 48% [ 44 ]
Είμαι άνεργος/η, αλλά δεν ψάχνω για δουλειά
7%
 7% [ 6 ]
Εργάζομαι, αλλά όχι στο αντικείμενο μου
7%
 7% [ 6 ]
Εργάζομαι στο αντικείμενό μου (τυχερέεε!!!)
9%
 9% [ 8 ]
Είμαι φοιτητής, φοιτήτρια ακόμα
30%
 30% [ 27 ]
Σύνολο Ψήφων : 91
Αν σου αρέσει το forum
Η σελίδα μας στο fb
Πρόσφατα Θέματα
Οκτώβριος 2017
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
ΗμερολόγιοΗμερολόγιο
Επισκέψεις από 15/02
Website counter

Μοιραστείτε | 

Η δασκάλα(καθηγητρια/ης) με ... τη χρυσή ανεργία!

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 203
Πόντοι : 2588
Φήμη : 52
Ημερομηνία εγγραφής : 13/01/2012
Τόπος : Αθήνα

ΔημοσίευσηΘέμα: Η δασκάλα(καθηγητρια/ης) με ... τη χρυσή ανεργία!   Σαβ Ιαν 14, 2012 5:07 am

Αν είσαι δάσκαλος- δασκάλα και ψάχνεις για δουλειά, ή σπουδάζεις ακόμα αυτό το αντικείμενο, γράψε εδώ! jocolor
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://sedouleia.forumgreek.com
mimita19

Αριθμός μηνυμάτων : 1
Πόντοι : 2106
Φήμη : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2012

ΔημοσίευσηΘέμα: Αγγλικα σε δευτερη μοιρα...!   Τετ Ιαν 18, 2012 5:45 am

Εγω είμαι δασκάλα αγγλικων που ψαχνω για δουλεια. Δυστυχώς εχω απλα το Proficiency οποτε δεν μπορω να διοριστώ στο δημόσιο!
Οπότε κλασσικά ξεκίνησα με ιδιαίτερα. Παράλληλα όμως εχω κάνει τα χαρτιά μου για να βγάλω την επάρκεια προσώντων, και μετα απο αυτό την άδεια διδασκαλιας.